Service Contracten
In een Service Level Agreement kunt u vaste afspraken met ons maken voor de snelheid van reageren en de perioden waarin gereageerd wordt. Onze standaard service omvat reacties binnen 8 uur binnen kantoortijden.
U kunt deze reactietijden verkorten en perioden uitbreiden door middel van een SLA:
SLA | Service window | Respons tijden |
Standaard | Tijdens kantooruren op werkdagen. | 8 uur tijdens kantooruren |
Brons | 7 dagen per week 24 uur per dag. |
4 uur tijdens kantooruren 4 uur buiten kantooruren |
Zilver | 7 dagen per week 24 uur per dag. |
2 uur tijdens kantooruren 2 uur buiten kantooruren |
Goud | 7 dagen per week 24 uur per dag. |
1 uur tijdens kantooruren 1 uur buiten kantooruren |
Neem contact op met DMA voor een prijsoverzicht.
Waarvoor | Omschrijving |
Shared server/website/e-mail Website of applicaties op een gedeelde server van DMA.DMA bepaalt welke software op deze servers geïnstalleerd is. |
|
Dedicated/Managed server Een DMA server geheel in gebruik voor 1 klant.DMA bepaalt in overleg met u welke software op deze servers geïnstalleerd is. |
|