DMA internet services

Service Contracten

In een Service Level Agreement kunt u vaste afspraken met ons maken voor de snelheid van reageren en de perioden waarin gereageerd wordt. Onze standaard service omvat reacties binnen 8 uur binnen kantoortijden.

U kunt deze reactietijden verkorten en perioden uitbreiden door middel van een SLA:

SLA Service window Respons tijden
Standaard Tijdens kantooruren op werkdagen. 8 uur tijdens kantooruren
Brons 7 dagen per week
24 uur per dag.
4 uur tijdens kantooruren
4 uur buiten kantooruren
Zilver 7 dagen per week
24 uur per dag.
2 uur tijdens kantooruren
2 uur buiten kantooruren
Goud 7 dagen per week
24 uur per dag.
1 uur tijdens kantooruren
1 uur buiten kantooruren

 

Neem contact op met DMA voor een prijsoverzicht.

Waarvoor Omschrijving
Shared server/website/e-mail
Website of applicaties op een gedeelde server van DMA.DMA bepaalt welke software op deze servers geïnstalleerd is.
  • Installatie en beheer van websites, databases en applicaties.
  • Beheer van e-mail accounts.
  • Op verzoek instellingen aanpassen.
  • Storingen onderzoeken en oplossen.
  • Backups maken en herstellen.
  • Reactie tijd en service window volgens SLA.
  • Werkzaamheden middels strippenkaart.
Dedicated/Managed server
Een DMA server geheel in gebruik voor 1 klant.DMA bepaalt in overleg met u welke software op deze servers  geïnstalleerd is.
  • Installatie en beheer van websites, databases en applicaties.
  • Beheer van e-mail accounts.
  • Op verzoek instellingen aanpassen.
  • Storingen onderzoeken en oplossen.
  • Backups maken en herstellen.
  • Op verzoek installatie van software.
  • Reactie tijd en service window volgens SLA.
  • Werkzaamheden middels strippenkaart.

 

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.